onsdag 12 december 2012

Att börja lugnt

Är nog inte så dumt:-) dvs att livspusslet inte går ihop alla gånger så att man inte kan träna till Max och gå all in;-)
Stress stress på jobbet, nope ingen tid till träning.... Eller jo vänta, 30 min! Tjo ho, jag kör!!

Upp till gympahallen fram med step bräda, matta och ner med ringarna... Tabata på iphonen...och go go go:-)

Tabata upphopp (tabata 20 s vila 10 s)
Tabata snabba upphopp på brädan
Tabata planka på boll varvades med ben på boll, drag mot mage.
Tabata enbensböj med ringar med kombo i "Draken" alltså, upp från golvet och sedan böja över kroppen framåt ut med ben rakt bakåt, stark hållning.
Som avslut blev det "sidotipp" med boll mellan fötterna liggandes på golvet, alltså magövning.

Visst hade jag önskat mera, men va fasen det blev bättre än inget i vart fall:-)

I morgon har jag tiggt åt mig lite skidåkartid yey:-) fast jag kom på att det kanske är bättre att nybörjaråka senare på kvällen när det inte r värsta rusningen i spåret;-) får se hur det blir...

Lyxar morgonens kaffe macchiato med kanel på toppen, så rysligt gott!!

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar