söndag 16 december 2012

Sjukstuga

Under helgen... Tösen fick hämtas från fritids med feber... Så den planerade fredags em träningen uteblev...under lördagen vräkte det ner snö...och jag fick lära mig den hårda vägen att tejpvalla och nysnö slutar med platåskidor!! Helfete vad jobbigt det blev! Så det skrapades bara ihop 4 km och pulsen kom nog upp för att jag var så inihelvetti förbannad!

Så det var den träningen...

Idag blev det 10 km skidåkning med maken i hasorna:-) så skönt och vore det inte för tt det var makens och kompis J's första gång och för att mörkret gjorde spåren osynliga så skulle jag ha åkt mera:-)

Jeflars så beroendeframkallande det är med skidor!:-)

I torsdags fick det bli en lunch pass med lite löp och en helsikes tabata:-)

Dennavecka tänker jag inte planera ett smack för då skiter det sig...särskilt när tösen är sjuk...
All träning som blir av är bonus så här inför julen;-)


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar