torsdag 20 december 2012

Inte så lätt att få till det...

Just nu med tösen sjuk och ett hell på jobbet så blir det fasiken inte som jag vill:-( svårt att få till det...slarvar med maten så det känns som att jag har gått upp en si så där 5 kg :-(

Brukar inte ha så svårt med det där men nu verkar det som att kroppen och hjärnan liksom har gett upp inför jul :-( Jag har saknat min hårda träning så in i vassen. Tanken var att jag skulle ha fått till det idag men icke :-( latmasken kan faktiskt hoppa på mig åxå ;-) men jag vet inte när detta hände sist...

Men inget ont som inte har nått gott med sig...from i morgon ska jag träna ordentligt!! För nu är jag riktigt kry åxå yey!! Äter D-vitamin och försöker att mota olle i grind som man brukar säga.

Januari-mars får bli en utmaning, 3 mån av kostskärpning och hård och fokuserad träning. Så nu under jul ledigheten så blir det till att grunda för det.

Målet med mina chins till jul sket sig eftersom den rackarns tennisarmbågen bråkade så in i vassen :-( Men det verkar bli bättre och bättre tack vare skidåkningen, som jag ska åka varje dag from lördag. Vad sägs om varannan dag kortpass och då även köra ett styrkepass hemma eller med löpning på morgonen och pass på kvällen. Det är planen så vi får vällan se ;-)

Kolla in denna länk...jag hade kunnat skriva det själv....så sant så...

ttp://www.kristinkaspersen.se/automatiskt-utkast-25/

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar