tisdag 11 december 2012

Ingen lunch träning

Hann jag inte med...det blir sällan som man tänkt sig;-)

Kroppen känns bra idag ( förutom förkylningen som hänger kvar som ett jefla plåster) Så bra som jag har varit i tennisarmbågen idag har jag inte varit på flera veckor! Så skidåkningen var tydligen bästa rehabiliteringen ever!!! Så skönt att slippa vakna på natten av smärta. Det är ju mycket jobb med triceps i stakningen och det var det jag behövt.

Ljumskarna och höftböjaren säger dock HEJ! He he men längtar så till nästa skidpass:-)

Tog mig ett skönt corepass hemma, inga undanflykter;-) det är det lilla som gör det...det behöver inte vara värre än så här för att få till ett bra pass:
Planka 1 min * 5
Varvat med rygglyft 1 min*5
Stjärnan och planka i tabata, dvs 20 sek stående sidoplanka 10 sek vanlig handstående planka *8
Fällkniv tabata 20 sek vila 10 sek *8



Så här ser det ut på vardagsrummet rätt ofta och lättare hemmaträning är Bättre än inget;-)

Får ladda för att få till annan träning i morgon, vad det blir visar sig...men benen ligger risigt till;-)

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar