lördag 16 november 2013

Jefla nacke

Som spökar igen:-( tog mig till jysk och investerade i ny kudde. Tror att min gamla har gjort sitt att det är därför. Hade just blivit bra.

Efter lite teambuildning i Tällberg med jobbet så blev det inte mycket sömn;-)
Otroligt god mat så jag rullade hem. Hit måste jag åka med maken när det är ett snöigt landskap och skidorna kan följa med:-)

Otroligt härligt ställe med bubbelbad på rummet, me like:-)

Fick till en liten löp runda med kollega på 5 km. Knät sa aj men ändå ok. Det gick ju bra uppför och nedför så inte det bästa för mig.
Men det känns som att det är på G att bli bra i vart fall:-)

Köpte mig en otroligt fin kaffekopp, en dån som ALLT blir gott att dricka ur.

Nu leker tösen med sin bästa kompis som hon träffade på karlsborgs camping i somras. De har så fantastiskt roligt tillsammans:-) vi ser till att de träffas m jämna mellanrum:-) 

Så efter att jag och barnen har varit och handlat lördagsgodis så blir det jag och Nishiki en stund :-)
Kanske en längre lätt trampad runda idag om knät säger var så god. Med en magdödare till om det går för nacken. 

I morgon blir det (enl plan som kan ändra sig) en tur till Ikea för att kolla sängmöbler och garderob. 
Sovrummet ska få sig en extreme makeover:-) 

//a


















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar