torsdag 21 november 2013

Det går framåt

Även om det inte är bra i knät så går det verkligen framåt. Slutar jag känna efter så blir det nog ännu bättre😃
Cyklingen går bra och att cykla några mil innan jobbet börjar bli en vana. Har inte kommit på löp än men till helgen tänkte jag ta någon kortare sväng.
I måndags blev det fys, modifierad med andra benövningar men det gick.
Tis helvila. Onsdag 3 mil morgoncykel och kväll lite med gummiband. Intervaller i en minut stakandes i banden och varannan med magövningar. 20 min effektiv träning.

I morse blev det 2 km simning. Uj uj vad jag har tappat stinget. Simning är perfekt att köra på vilodagar. Måste verkligen göra 1-2 sim träning i veckan. Varierade simningen i olika block. Det blir mycket roligare så.
Lite  drygt bara med tvättbjörns modet som uppstår efter simglasögonen. Det sitter i hela förmiddagen och ser ut som en gammal försupen parkbänks sittare.

Igår höll jag pass för ett gäng 13 åriga fotbollstjejer. De blev trötta och de kommer att få ont men de tyckte nog att det var ok.

I morgon blir det fredagsmysfys på jobbet. Många kommer ha ont på söndag mohaaa😃

Eftersom helgerna är gjorda för träning så räcker det med mysfysen i morgon,  jag skippar nog morgon cyklingen och tar sovmorgon till kl 6 😃.

C ya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar