torsdag 28 november 2013

Gymtest

Idag hade jag förmånen att testa nytt gym. Factor.
Ett gym som passar mig perfekt egentligen men som är på tok för dyrt.

Lite ledsen var jag allt att jag inte/fick köra till fullo. Vågar ju inte köra hopp och skutt för mycket men testade lite burpees i alla fall...
Vi körde fem övningar i par, medan den ena övade så körde den andra ett antal reps. Dessa övningar gjordes i tre varv, det var så många vi nybörjare hann med:-)
Gillart och skulle gärna gå här...


Här skulle jag vilja bli bra på att köra:-) fick lite bra tips och trixs gällande toe to bar, jag får ju inte till det med mins stela axlar...hm behöver öva..

Knät känns ok men lite trött. Men hela jag är sjukt trött och det känns i kroppen efter ett par dagar på soffan. Måtte sovrummet bli klart nästa vecka! Förmodligen kan vi flytta in till nästa helg om vi har tur. Eller så har jag nått annat skit i kroppen grrrr.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar