måndag 25 november 2013

Återfall

Det blev ett återfall med knät...
Hm. Enl sjukgymnasten ska jag springa i vanligt tempo, att springa sakta kan göra det värre. Men det dumma var att springa 8 km istället för 3 km;-) det viktiga är inte hur det känns under tiden jag springer utan deltar efter. Och nu är det frusna ärtor och svullet knä:-(

Investerade idag i det här :


Glukosamin som är bra mot inflammationer och c-vitamin mot infektioner. 
Jag är inte stressad. Rätt tid för rehab intalar jag mig som ett Mantra. Det kunde varit värre;-) 

Idag ställde jag in måndagsträningen till förmån för mig själv. Behövde ren styrka, vilket det blev på gymet. Men i huvudsak var det för det här:

Förvandlingen av sovrummet har påbörjats, yey! Fast jag gillar inte egentligen att renovera;-) så därför har vi lyxen att leja bort skiten och låta någon annan göra jobbet;-) 
Så det jobbiga är att välja tapet och golv. Vi har letat runt efter ny säng och garderob med skjutdörrar men inget som passar oss. Den säng som vi hittade hade för hög sänggavel till snedtaket tyvärr.
Så nu blir det till att vänta tills den rätta dyker upp:-)

Det får bli det gamla men i nytt rum men med piff:-) jeflars så snygg tapet det blir, som kommer löpa hela vägen upp i tak. Så snedtaket blir en snedvägg istället:-) 

//A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar