onsdag 6 mars 2013

Morgonjogg

"tvingade" med mig C från jobbet på en tidig morgon jogg.

Hon inbillar sig att hon inte kan. Fnys! 8 km var min plan, lätt jogg för min del 6.30 tempo och för C som i vanliga fall bara springer på band men upp till 10 km på 60 min (som hon inte fattar är skit bra) för henne blev det nu premiär tur utomhus med backar och  vind;-)

Det gick ju super som jag trodde, klart hon tyckte det var jobbigt men so what?!?  Göteborgsvarvet here se come:-) hon kommer fixa det storslaget!

För egen del var det super skönt att få loss de stela benen;-) tog ett tuffare core pass efter med pilates bollen på gymet efter. Samtidigt som det stönades högt från de tuffa killarna som använder (läs rycker lite) maskinerna...(de hårdingarna som inte orkar med ett pass med min Cirkelfys för de har inte vågat sig tillbaka he he he).

//A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar