fredag 8 mars 2013

Gladiatorerna till fredagsmyset:-)

En riktig fredag innebär Gladitorerna:-)
Löv it!

Gårdagens löpning gjorde sig påmint idag:-( vänster skinka som vanligt...sjukt hur det blir:-(  men extra stretch under dagen fick det bli...

Lite mera kli i hals och skallebanks tendenser får avluta dagen idag... Men det kan vara för lite sömn om vanligt;-)

Men OM det inte känns ok i morgon bitti ska jag inte riskera något utan då får långpasset låta vänta på sig. Nu gäller det att tänka smart;-) en dag eller två extra med vila gör säkert susen.

Efter jobbet idag blev det:
After work med ett glas rose och trevligt sällskap:-)

Blev hämtad på stan av maken och vi åkte och köpte pizza och hem till barnen:-)

I morgon är det 12 veckor sedan sen jag har ätit chips, popcorn godis eller fika bröd.
Jo just ja,  jag har haft några valda fusk tillfällen. Men de är medvetna valda tillfällen med baktanke.
det har inte varit något problem. Chokladsuget är just nu stort men i morgon;-)

Målet med detta har varit god hälsa, att jag och magen ska må bra. Att kroppen skulle få tillräckligt med energi till att fokusera på träning. Att inte vara rädd för att tuffa till träningen lite extra.

Känner mig stark! Har byggt kraft för att bygga och ge kroppen mera.

Jag är i bättre shape nu när 40 års dagen närmar sig med stormsteg än när jag fyllde 20, både invändigt och utvändigt:-)

I morgon ska jag njuta av min favvo choklad, undrar om den är lika god som jag minns den;-)

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar