onsdag 1 maj 2013

Toes to ring

Är ett litet styrke delmål jag har tillsammans med chins:-)

Så nu är det hatkärlek till dessa:-)

Jag trodde att man inte fick svaja, men det får man och det heter då kipping. Så då kunde jag ju helt plötsligt:-) gjorde set om tre med 10 st i varje :-) tekniskt snygga? Det tror jag inte, men jag är ju inte Pippi som kan allting direkt;-)

Så ett styrkepass blev det idag och nu laddar jag för backintervallerna i morgon:-)

Måste åxå berätta hur stolt mamma jag är till en nybliven löpare som idag sprang sin första mil!! 

Katjakaj är sjukt duktig! Hon vågar, hon vill och hon kan! Hennes mål var att efter sommaren kunna springa milen på Björnön. Men eftersom människan är en power walkande och super dansande qvinna redan idag så vart fanns problemet? Jo att man springer för fort. Ergo att inte orka hela vägen. Så med stränga order om att inte springa fortare än att hon kan prata så... Vips så har hon sprungit sin första mil! Tiden? Den är totalt ointressant, för hon gjorde det! Jag är är så himla glad och rörd över hennes förmåga! Alla kan springa, så är det bara. Tänk efter varför du springer och utgå därifrån så löser det sig :-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar