torsdag 16 maj 2013

Men nu har jag väl ändå somnat till igen..

Just nu sitter jag och tömmer min garmin klocka och märker att inget stämmer..eller så är det skit bakom tangenterna;.)

Har förmodligen inte tömt klockan på ett år...det här med diagram och ha koll på min utveckling är jag dålig på. Ork int liksom..

I Fredags blev det lite snabb styrka på jobbet. Lördag, 15 km långpass, söndag 30 km cykel:-) så lite motion fick jag allt. I tisdags fick jag med mig jobbarkompis på intervaller. 3 km uppvärmning, 6*400 intervaller som gick fort i 4 km tempo (fort för att vara jag) och sen 3 km nedjogg. Satt som en smäck i baksida lår;-)

På måndagsträningen blev det inte ben för min del och i går onsdag blev det styrka med K som fick köra lite extra...jag körde lätt överkropp och lite core.

Jag är laddad och peppad inför lördagens Göteborgsvarv. Vilar mig i form just nu...2+2 km med liiiiite fart...

Hur ska jag klara mig i morgon, vill ju röra på mig...

Ikväll har jag bakat kesobullar så jag har till Göteborg, det är liksom min maskot:-)

Tösen blir hämtad av bästa kompisen tillika kärleken Filip och ska sova där när mamman och pappan förlustar sig i Göteborg med stödstrumpor, linement och imodium:-)

Nu ska vi se om jag får över musiken åxå. Tradionellt så sitter jag i sista sekund och gör detta...

//a


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar