torsdag 2 maj 2013

Årets idrottsprestation

Kan jag titulera mig idag:-) en väldigt fin och från mig otroligt uppskattad utmärkelse från jobbets idrottsförening. För mitt engagemang i friskvård i myndigheten och för att jag inspirerar till träning:-)

Jag är stolt! Och kommer att fortsätta i samma anda och kämpa:-) Det är ett ruskigt roligt!
Den fina orkidén kommer att pryda mitt kontor:-)

Men titel eller ej, det var backintervaller på schemat. Vilket det även blev:-)
Lätt uppvärmning med löpskolning och därefter 10 *300 m "fettjobbig" backe som tös skulle ha sagt:-)
Blev tom utskrattad av en tjej när jag efter 8 intervallen flåsade mig upp på toppen och hukande där med all kraft för at få syre. Ni vet, ett sånt där glatt skratt i positiv anda. Hon var gravid och promenerade (hade förmodligen sprungit annars;-)) och jag tror mig ana en viss igenkänningsfaktor från henne, därför blev hon nog glad åt mitt flås och jag sprang ju om henne ett par gånger;-)

Benen känns så där härligt möra och tunga nu ikväll;-)

//a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar