fredag 27 december 2013

Vilodag på en fredag!?

Eh, ja det var nått nytt men så blev det idag:-) morgonens planerade löprunda blev inställd när maken blev inringd till jobbet. Men snart blir det 20 min foamroller och stretch vilket inte är så dumt. Måste bara sluta äta de fördömda rockyroad'n...

Så ny plan, löpning i morgon och förhoppningsvis får jag till lite simning också när barnen är på bio med svärmor. Men det kan hinna ändra sig, allt beror på vad det blir för träning på morgonen:-) får jag till bra träning på morgonen får simning bli på söndag.

Det skadar inte att vila en heldag idag. Jag fick till 4,5 mil cykel i benen igår och knät blir lite fundersamt, men inte mer än så då får jag vara nöjd. Så idag är det en frosseri i vila inför en god träningsdag i morgon. Älskar den här känslan att toklängta till nästa dags träning:-)

Fixade min nya klocka idag, dra mig baklänges så snygg den är! Lööv it!



Idag åker älskade sonen åter till Boden. Tråkigt och skönt på samma gång. Vuxna barn ska inte vara hemma för länge, Punkt. Det räcker så.

//c ya




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar