söndag 29 december 2013

Det här med sovmorgon...

Det passar mig inte alls! Dagen försvinner ju! Jag hinner inte med någonting.

Idag ville barnen testa sina julklappshelikoptrar (som jag aldrig lyckades fånga på bild) så en stund i hallen blev för mig ett styrke pass.

6 st övningar 45 sek på varje, 15 sek vila. Ja, det kändes! Lycka eftersom jag hittade två ouppackade junglegym häromdagen i gympasalen på jobbet!?



Svettigt värre blev det vilket kommer kännas i morgon.

Övningar:
Utfallsgång med hantlar
Junglegym: pik (raka ben mot överkroppen tills du står i pik)
Enbensmarklyft m 24 kg kettlebell 
Junglegym: bendrag mot armbåge (varannan sida) 
Burpees med hantlar inkl roddrag
Junglegym: stå i planka

Ja hela kroppen fick sig en omgång vill jag lova.
Avslutade med "bolljäveln" ett par omgångar.

I morgon får jag springa lite, yey. Planen är en lunchrunda eftersom jag jobbar i morgon men det kan hinna ändra sig.

Dagar att vila denna vecka? Hm, vet inte riktigt hur jag ska få till det;-) 


//A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar