lördag 28 december 2013

Löp och rodd

I kombo gillar jag tydligen.

Idag blev det 7 km på bandet ( det tar sig sa mordbrännarn;-)) och 6,5km rodd. Inte så dumt alls. Gillart. Rodd is da shit ju!

Knät känns so far ok. Så nu ska jag hålla mig här, vid 7- 8 km per gång 3 gånger i veckan. (Sjukt lite man va fan bättre än inget).

Med barnen på bio m farmor blev det lite tid för mig i egen vrå efter gofika med godavänner, Så en stund med iPad och Bron på Netflix i bästa nya sovrummet fick det bli. Medan maken kör intervaller på trainern på sin kära bianchi:-)

I morse vaknade jag med ett ryck och väckte maken"Klockan är halv tio!!" Har inte sovit så här länge sen jag var tonåring tror jag. Så går det med sjukt skön säng. I morgon är det dags att vända på dygnet igen.. Jobb för en dag på måndag.

//a


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar