onsdag 25 december 2013

Bästa julklappen!

Jag hade bestämt mig, inte en julafton utan en julfys. Så, med stress och press för att hinna ge mig iväg så blev det som jag tänkt.

Att jag sen blivit (för att klappa mig själv på axeln) sjukt duktig på att liksom "äh vem bryr sig" och struntar i om tvättstugan är kaos eller om jag inte har sorterat alla byrålådor gör ju att jag prioriterar att träna och må bra. Det funkar faktiskt, inte en enda bryr sig:-)

Så medan maken satte sig på trainern så stack jag iväg. Eftersom sjukgymnasten har gett mig order om att öka en km per gång så går det sakta framåt. 6,5 km utan knäkänning! Yey! Styrketräningen har gett resultat. Kände mig sjukt stark (om än tung ha ha ha) och flåset är det inget fel på. Backar? HIT me! Måste göra allt jag kan nu för att inte rusa iväg nu! Men det är ju så skoj!



Dan före doppardan testade jag roddmaskinen. Rev av 6000 m på 30 min och det kändes som om jag hade kunnat fortsatt. Jag är stark nu! Måste lägga in minst 1-2 roddpass i veckan, det är ju perfekt stakträning, i vart så nära det går att komma i skitregniga Västmanland.
Vasaloppet, jo tack det blir jobbigt...





Den här julklappen ska jag njuta av under ledigheten, tomten han kan han..



Som vanligt hade tomten gått crazy..






Inte  ens husvagnen gick julklappsfri...

Nu blir det juldag med middag hos mor och far. Innan dess hinns det med lite lätt fys i form av hemma core och yoga. Hinns det med ett cykelpass ikväll så är det en bonus. Prio idag är stressfritt och bara vara... So far har jag lyckats bra från sofflocket i pyjamas och klockan är 12:-)

//c ya A





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar