torsdag 13 februari 2014

Styrka

Styrkan som jag har byggt under höstens löpvila har gett resultat. Pigga och starka ben och jag känner mig kaxig. Det är flåset nu som behöver jobba.

Tipset om att köra 1 morgon pass, 1 lunch och 1 kvällspass gör att känslan att träningen inte upptar all min vakna tid minskar.

Så jag har fått till morgon jogg och intervallpass som planerat. 2km uppjogg, 8*600 m, 2 km fortare än halvmara och nedjogg 1 km. Blev totalt 11 km. Kvalitetspass!
Starka och pigga ben trots att det var ett tungt styrkepass för benen dagen innan. Formstämpeln är rätt ok nu. Knät är fortfarande svullet men inga känningar. Har inte hunnit med att dimma men det blir nog på söndag innan basketspelande i Täby.

La familia börjar nysa och snora så jag är rätt orolig...peppar peppar.

Ser fram mot alla <3 att="" b="" blir="" buff="" dag="" de="" det="" f="" god="" h="" i="" inte.="" jo="" lunch="" mat="" med="" mina.="" morgon.="" mysbyxor="" n="" och="" ocks="" p="" r="" ret="" s="" softa="" sushi="" till="" tofs.="" ttre="" vara="">
//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar