tisdag 4 februari 2014

Trött efter helgen

Jag var sjukt trött efter all träning i helgen. Kom liksom aldrig ikapp med vätskan. I söndags var jag lite stel efter skidåkningen så jag tänkte att en löprunda innan simningen blir nog bra. Så det blev 10 km lätt lätt jogg. Min egna lilla swimrun eftersom det blev till att fort få i mig energi och sen iväg till simningen. Som på riktigt var sjukt tungt! Jag var helt slut efteråt. Vi crawlade 1000 m i olika block liksom. Vila mellan var 15 sek. Shit vad kul! Tack och lov för paddlar!;-) men det är så jefla roligt! Måndag fick kroppen välbehövlig helvila.

Idag tisdag blev 12 km lugn distans. Knät känns helt ok men jag stressar inte för det är en aningen svullet ibland. Hade inte mer tid på lunchen så det blir lite sen efterrätt på middagen med "bolljäveln" och trx band.  Lyssnade på maratonpodden när jag sprang. Rekommenderas varmt! Fantastiskt och jag kände bara lätta steg som jag sprang med:-)

I morgon är det sista simträningen snyft. Men jag kommer fortsätta minst en gång i veckan med att köra in i kaklet. Onsdagskvällar passar både familj och det finns bra med plats i bassängen.
Men morgondagen börjar med legday:-)



Från dagens gråa men helvetti så skön löprunda:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar