fredag 7 mars 2014

Sol!

När solen lyser ler jag och längtar ut! Idag lyser solen. Ut för att springa, ut för att cykla. Även om jag vet att värsta tiden börjar nu. Att inte få luft, att känna musklerna inte syresätter dig och konstant känna mig sliten.

Ingen löpning i dag har ju knät (ok sjukgymnasten bestämt) det får bli cykel inne. Om en vecka ska jag på kurs två veckor i Sthlm och då har jag ingen cykel och blir mer låst till löpningen och gym så det gäller att passa på denna vecka.

Träligt ja, men nu är cykeln på trainern och jag är inte riktigt cykelvan. Inbillar mig att jag skulle få punka med mina tunna däck på 4 sek om jag stack iväg nu i allt grus på vägarna. Ska kolla upp det där med att prova ut sadel ordentligt eftersom jag får som en "Lofsian" så väl uttryckte det, "snippmos" . Trodde att det var nått som jag skulle vänja mig med att jag är lite kinkig men så ont ska man tydligen inte ha. Ibland är duschen efter förenat med plåga. Så det ska jag ta tag i helgen.

Så medan tös och make är på fotbollsträning tänker jag trampa till ett eller två avsnitt till House of Cards.


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar