fredag 7 mars 2014

Bokrelease

Yey, jag och maken ska på bokrelease i Sthlm om två veckor. Maratonbloggaren Petra Månström släpper sin bok och det ska bli så kul! På plats är författaren, Evy Palm, Anders Szalcai mfl.
Platsen löplabbet i Sthlm med rabatt i butiken. Vilken datenight va?:-)

Veckan som gått har inneburit en hel del träning men även sur knäkänning igen:-( så efter kontakt med sjukgymnast så blev det beordrat vila från tung belastning och en vecka med lätta cykelpass, crosstrainer och styrka. Så det är väl bara att lyssna då...

Löparknät är genast bättre efter stretch och foamroller.

Var lite dum i huvudet och testade på lite intervaller för att det är så kul. Funkade och jag är stark men knät säger nja...

Tog mig tid till ett simpass som gjorde mig nöjd i hela själen. Att det ska vara så svårt att få till tiden till simning!

Idag var det bäst att ta tag i den jefla våren. (Storhandling på apoteket och uppgradera inhaleringsparken)Det känns redan och det kommer bli jobbigt i vår...

I helgen blir det en hel del cykel och hinner jag med att simma lite i morgon blir jag lycklig.



//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar