torsdag 8 maj 2014

Dubbla doser...

..med medicin och ytterligare medicin att inhalera blev ordinationenfrån läkaren. Fick lov att ringa eftersom  tisdagens runda i spåret var verkligen en plåga. Kom nätt och jämt framåt!?! Ville bara lägga mig ner och gråta. När jag blåsten pef mätaren sa doktorn att jag skulle ta i från tårna, det var ju det jag gjorde... Då förstod hon hur dålig jag var...

Igår vilade jag helt från träningen. Bra. Eftersom det blir tom sämre i badhuset så skippade jag att simma.
Idag blev det 9 km på bandet. Vågade inte mer med knät som jag nu verkar ha stretchat okej igen. Puls och kropp kändes ok så körde 5 st 4 minutare. Körde lagom för att inte stressa min stackars utsatta kropp just nu.
Imorgon blir det prehab styrka, helgen kommer bestå av cykel. Hur kallt det än kommer att vara så ska jag ut och trampa:-) fick tipset att sätta systembolagspåsarpå fötterna i skorna om man inte har fina galoscher till skorna ha ha ha


//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar